De publi-reportage:
uw product of dienst in de kijker

Bent u op zoek naar een originele manier om uw product of dienst in de kijker te zetten bij een groot publiek? Maar bent u geen voorstander van schreeuwerige en opdringerige advertenties (die bovendien vaak een eenzijdig beeld schetsen)? Dan is een publi-reportage iets voor u.

Er zijn verschillende mogelijkheden, maar veelal is de publi-reportage een getuigenis (de zogenaamde ‘testimonial’) waarin een klant zijn of haar ervaringen uit de doeken doet. Meestal is een dergelijk artikel ook voorzien van het nodige beeldmateriaal. Vormelijk verschilt de publi-reportage dus niet zo gek veel van een journalistieke reportage in een krant of tijdschrift. Alleen het doel is anders: niet het nieuws staat centraal, wél uw product of dienst.

Een publi-reportage biedt u de ruimte om een genuanceerd beeld te schetsen van uw koopwaar. Voor prospecterende klanten zijn gebruikservaringen van andere kopers vaak doorslaggevend in het beslissingsproces, zeker als het gaat om dure, eenmalige aankopen. Wie een publi-reportage in een realistisch jasje weet te steken, kan dus heel wat twijfelaars over de streep trekken.

Maak het uzelf gemakkelijk en besteed uw publi-reportage uit aan de ervaren copywriters van Scriptura.

Enkele klanten

Contacteer ons


Overtuigd dat Scriptura u kan helpen? Laat het ons weten en vul het contactformulier hieronder in.

Uw naam (verplicht)

Uw e-mail (verplicht)

Onderwerp (verplicht)

Uw bericht (verplicht)